*Lenas lilla blogg*

Koko... sa Göken !!!

Publicerad 2010-05-03 14:53:15 i Allmänt,

Igår hörde jag göken för första gången i år...
Det är ett sånt vårtecken som man går och väntar på.
Och man blir så glad sen när man får uppleva dom.

När jag kom hem från jobbet i går så stod det 3 kassar med garn på min altan.
Det blir många  sockor och mössor av det garnet. ;)
Misstänker att det är M som varit och lämnat det.
Tack så jätte mycket för det.♥

Idag har jag hunnit med en del...
förutom Powerwalken i morse som höll på att ta dö på mej
så har jag tvättat och dammsugit.

Så har jag bakat kanelskorpor.
Gjort mat, så att jag skulle få lite mat i magen innan jag ska iväg och jobba ett kvällspass..
Dom andra får äta sen när dom kommer hem.


Göken (Cuculus canorus)

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-05-03 19:05:08

så bra med garn!! då måste du lära mig att sticka!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-03 22:53:23

lär dej gärna att sticka gumman...kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela