*Lenas lilla blogg*

Kaffe kaffe kaffe....

Publicerad 2010-05-23 06:01:36 i Allmänt,

Vad vore livet utan kaffe????

Jag tror iallafall inte jag skulle klara mej särskilt länge ;)
Är en rikig "kaffekärring".

Känner mej lika trött nu som jag  när jag gick och lade mej i gårkväll...USCH!!
Men som tur är så finns det ju kaffe. :)

Skulle bara titta in och säga go´morron och hoppas alla får en bra söndag.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

                                                                       Dagens ord:
 

                                           Låt sorgens fåglar flyga över ditt huvud
                                             men låt dem aldrig bygga bo i ditt hår.
 

                                                                        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

                                                                                

Kommentarer

Postat av: Annette

Publicerad 2010-05-23 10:32:46

De är så sant så :) utan kaffe är livet inget

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela