*Lenas lilla blogg*

*GRAN TORINO*

Publicerad 2010-05-15 23:25:07 i Film/TV/bio,

Då är det snart dax för sängen. l-)

Blev rätt skapligt väder idag fast dagen började med regn.
Blev så pass fint så vi grillade, satt t.o.m ute och åt.
Fast då försvann ju solen så klart och genast blev det betydligt kyligare..
Har hunnit med att tvätta ett par maskiner tvätt och fått det torrt ute.
Så har jag bakat bullar.

Och nu i kväll har vi kollat på en film som jag vill rekommendera.
*Gran Torino*
med Clintan..(Clint Eastwood)

♥Älskar bara den mannen och hans filmer.♥
Har kollat på hans filmer så långt tillbaka som jag kan minnas tror jag...:-)
Han har gjort så många bra filmer.
-He´s still going strong-
:-)




>> BUENO NOCHE <<

Kommentarer

Postat av: Jimmymary

Publicerad 2011-06-29 07:55:05

Great looking site. It has been helpful. Thanks

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela