*Lenas lilla blogg*

Byggställningen.

Publicerad 2010-05-25 15:44:30 i Allmänt,

Då har vi änligen fått upp byggställningen.
Det var ett jäkla pusslande för att få den att räcka ända upp till taket.
Men som sagt nu är den på plats så nu ska vi "bara" montera dit snöras skydden på taket.
Sen så ska ett nytt altan tak upp.

Var uppe och sprang på ställningen idag ...
vi provmätte och trixade lite för att ser hur det skulle bli med snöras skydden och var dom skulle sitta..
Så det klurade vi ut idag.



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Nu har vi käkat...kyckling , ris å currysås..grönsaker..

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Och snart beger vi oss mot Målilla och G&B Arena
TISDAG= Speedwaykväll. ;)

Kommentarer

Postat av: AB PW

Publicerad 2010-05-25 22:07:58

han är supermysig :D <3

Postat av: eMALj

Publicerad 2010-05-25 23:18:24

Tack du :)

Postat av: Knuttindra

Publicerad 2011-02-19 15:15:32

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela