*Lenas lilla blogg*

Bowling...

Publicerad 2010-05-05 21:18:47 i Allmänt,

Då har man suttit på möte hela dan och det var faktiskt OK....=)
Trodde det skulle bli segdraget som det brukar när man är på möte, men dan försvann i ett nafs.
Och jätte god mat fick vi.

Efter det åkte vi och bowlade... det var riktigt kul.
Vi var på THE BIG BANG.

Gick väl lite sisådär för mej tycker jag... men det var ju faktiskt bara andra gången jag bowlade så jag får väl vara nöjd ändå ... gjorde 3 strikar på raken... det var BRA tycker jag.
Kom på 2:a plats totalt.


Här var vi och bowlade


Mina jobbarkompisar

 

Bildbevis på mina 3 strikar... det andra behöver ni inte titta på ;)


Träffade ju en kändis där också... den ena av BLUES BROTHERS

Med andra ord så har det varit en bra dag...

Kommentarer

Postat av: MMP

Publicerad 2010-05-05 21:46:29

Nice to read that you enjoyed the day anyway :)

Postat av: Lena

Publicerad 2010-05-06 06:10:17

Thanks my friend..=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela