*Lenas lilla blogg*

Torsdagen...

Publicerad 2010-03-25 22:45:46 i Allmänt,

Ja idag har det inte hänt speciellt mycket... tog det lugnt på förmiddagen eftersom jag skulle iväg och jobba.
Men sprang ett varv med dammsugare för att få upp 452136584 miljoner hundhår... snacka om att dom fäller just nu....och lagom jag ställt in suglisa igen så kommer det hårbollar rullande över golven för då har vi ju kliat loss lite mera hår...*suck*.
Funderar skarpt på att raka av all päls eller oxå hälla lim på dom...;) näää... skojade bara...det är sånt man får ta med en nypa salt hur tråkigt det än är med alla hundhår.

Stack sen iväg till jobbet tidigare än vad jag skulle efterom vi skulle ha schema läggning i dag igen.
Varit en lugn dag/kväll på jobbet... vi käkade lite våfflor eftersom det är våffeldagen, alla åt och tyckte det var gott.

◊◊◊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela