*Lenas lilla blogg*

SAFARI...

Publicerad 2010-03-29 22:29:32 i Allmänt,

I dag började jag inte jobba förrän kl 8,00...så man fick lite sovmorron... .
Dom vilda djuren var aktiva idag när jag åkte... såg både rådjur, räv, tranor och svanar. Nästan som att åka på safari...fast det har jag aldrig varit på förutom i kolmårdens djurpark då..;)
Jobbade till 13,00 så det var en kort dag, ganska skönt med tanke på att man jobbat hela helgen.

Har pratat med alla mina söner idag oxå....tvingade hem dom till påsk ;)
Nä skojade ... dom vill så gärna komma hem till mamsen ibland.

Slapp laga mat idag... för det gjorde Thomas.. chili con carne...jätte gott var det.
Sen tog jag en tupplur på soffan... skööööönt.

Ikväll har vi varit på samhällsföreningens årsmöte.
Många  diskussioner blev det om både gamla och nya ideér.

Sen blev det CSI på tv:n.
TV:n ja... den är lagad nu...Thomas har varit och hämtat den idag, så nu är det bara hoppas på att den håller länge länge...
ΞΞΞ

Kommentarer

Postat av: Plumeao

Publicerad 2011-01-17 12:19:17

I like this site. Keep it up!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela