*Lenas lilla blogg*

Lördag

Publicerad 2010-03-06 17:53:13 i Allmänt,

Då har man börjat blogga, vilket tydligen är det senaste.. =)
Vi får väl se hur det kommer att gå.
Idag har varit helt underbart väder... solen har varit framme och det har varit plus grader.
Äntligen kanske våren är på väg.
Upptäckte idag att haren har varit framme å gnagt av barken på mina nya frukt träd... vilket gjorde mej ledsen. Fast samtidigt så förstår jag att djuren har svårt att få tag på mat nu. Säkert många djur  som inte har överlevt denna vinter.
Ni får ha en fortsatt trevlig lördags kväll.

Kommentarer

Postat av: Armanlinea

Publicerad 2012-06-13 14:27:58

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela