*Lenas lilla blogg*

Ett gott skratt....

Publicerad 2010-03-24 21:29:23 i Allmänt,

... fick jag idag på min och vovvarnas promenad...Bosco "världens smartaste schäfer" trodde han kunde gå på vatten... men det sa bara "PLUMS PLUMS" och så var han lite blöt...Det såg så kul ut så jag gick och små log för mej själv hela vägen hem. Men vi lyckades också att på 3 olika ställen under vår promenad skrämma upp orrar.

Har  idag vårstädat mitt lilla växthus, så nu är det så fint så fint... bara att sätta igång att så och plantera så fort vädret tillåter. Hade bra hjälp av Trädgårdsmästare Blom som basade över arbetet.


SÅ har vi tjuvstartat "våffeldagen" redan idag, eftersom jag jobbar kväll i morron. Men det gick bra att äta våfflor idag också.=)
Steffe och Britta kom så dom fick kaffe och våfflor dom oxå.
Alla tyckte det var gott. Även mina små vovvar fick varsin våffla... såååå gott såååå tyckte dom.


Här är trädgårdsmästare Blom.



Här är mina pelagoner som överlevde vintern ute i uthuset

Kommentarer

Postat av: Moja

Publicerad 2011-01-19 11:04:44

NICE SITE WELL DONE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela