*Lenas lilla blogg*

VARGARNA - DACKARNA 47-49

Publicerad 2010-06-09 19:03:23 i Allmänt,

Igår var det då SPEEDWAY  igen :) .
Då for vi till Norrköping.
På vägen dit fick vi ett litet missöde med bussen.
Det hördes som ett gevärsskott och ena sidorutan gick sönder på bussen.
Rutan satt kvar men vi var tvugna att köra till närmaste mack och köpa silvertejp.
Så det var bara att tejpa rutan där den satt .
Vi passade på att ta fikapausen samtidigt.
När allt var ombestyrt så fortsatte vi vår färd.
Men efter ett tag så började det släppa små små små glasbitar från rutan så då var vi återigen tvungna att uppsöka närmaste mack för att försöka få bort rutan helt och hållet.
Som tur var så var det dubbla rutor i bussen.
Rutan borta och vi blev lite sena... men vi kom i tid ändå till matchen.
Det var en mycket spännande match som inte avgjordes förräns i sista heatet...
då Rune Holta säkrade 2 poäng och det var med dessa 2 poäng vi VANN matchen!!!!
Och för det så fick han ett bakdäck av oss.
2:a däcket han jobbat ihop till denna säsong.
Efter den spännande match begav vi oss då hemåt med humöret på topp.


Här kommer våra förare in på banan.

Här leder vi detta heatet.

Här kommer grabbarna ut till oss efter matchen.

Här är RUNE HOLTA med däcket han fick av oss.

Kommentarer

Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Publicerad 2010-06-09 21:14:03

Vad gör du ikväll? :D

Postat av: Robie

Publicerad 2010-06-10 16:15:56

Fel lag, de är ju Smederna som gäller:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela