*Lenas lilla blogg*

SKOMAKARELOPPET...

Publicerad 2010-06-06 20:40:36 i Allmänt,

Igår var det då det årliga SKOMAKARELOPPET.
Och jag deltog i klassen : Gå, Lunka, löp. 4,5 km
Det var jätte varmt att gå ,stod nästan still i luften inne i skogen.
Men tog mej i mål iallafall.
Fast först stod jag som funktionär och tog emot efteranmälningar till loppet.
Det var  visst 149 st som deltog totalt i de olika klasserna.. lite mindre än förra året.
Men det var visst en massa andra evenemang  runt omkring i går också.

Här kommer lite bilder.

Min nummerlapp och plaketten jag fick när jag gått i mål.

Vann en necessär med lite grejer i på mitt startnummer.

GB-gubben var med och sprang med dom små barnen.

Här är det uppvärmning i 1 km loppet för barnen.

Här är 300m loppet för de allra minsta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela