*Lenas lilla blogg*

Ska jobba idag

Publicerad 2010-06-17 06:39:38 i Allmänt,

Jobbardag igen då.
Men börjar inte förrän klockan 8.
Och slutar klockan 13.
Vilket låååång pass... ;)
Skönt att sluta tidigt när det är fint väder.
Vad jag ska göra när jag kommer hem har jag inte filurat ut ännu.
Alltid blir det nått... även om man säger att man bara ska ta det lugnt.
Men så kommer man på att man ska göra det... och sen måste man ju göra det o.s.v.
Visst är det konstigt.
Men det jag ska göra nu är att ta en kopp kaffe till.

Njut av solen ni som kan.

Kommentarer

Postat av: Annelie Nyberg

Publicerad 2010-06-17 07:21:40

Lycka till på jobbet Lena! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela