*Lenas lilla blogg*

Sämre väder idag.

Publicerad 2010-06-30 07:54:52 i Allmänt,

Idag är det visst sämre väder... ingen sol :(
Och det regnar visst lite också...typiskt bara för jag tänkte ta en promenixa nu på morronen när det inte var så varmt. Har inte varit ute på nån långrunda med hundarna nu när het har varit så varmt... varken dom eller jag har orkat det i värmen.
Har verkligen tyckt synd om hundarna ... måste vara varmt med all den päls dom har.
Fast har spolat dom med vattenslangen för att svalka av dom så dom inte skulle få värmeslag.
Tänk folk som lämnar sina djur i bilen när det är så varmt. Usch stackars djur.
Men nähä... lite regn ska inte få stoppa oss...nu promenarar vi iväg i regnet...
Hörs senare....


Pöss på er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela