*Lenas lilla blogg*

Lämnar värmland...

Publicerad 2010-06-01 23:40:38 i Allmänt,

Nu lämnar vi Värmland bakom oss... på väg hem igen till småland.
Borta bra men hemma bäst.

Lite försenade på grund av regn. Tog ett tag innan dom fick ordning på banan.
Så tävlingen kom igång ca 1 timme senare än vad den skulle.

Och sen så i andra heatet så blev det ett par otäcka vurpor.
En fick visst hjärnskakning.
Kunde gått mycket värre. Såg riktigt otäckt ut.

Men Dackarna vann stort ikväll igen över Valsarna.

Lägger in lite bilder i morron.

natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela