*Lenas lilla blogg*

Jobba igen då....

Publicerad 2010-06-15 06:11:30 i Allmänt,

Då ska man jobba igen då efter att ha varit ledig i 10 dar.
Men vart tog dom dagarna vägen?
Varför går tiden alltid så fort när man är ledig?
Men jobbar bara till kl 13,00 idag så det blir en kort dag.
Rätt skön start om jag får säga det själv, och det får jag ju... ;)

Vädret...Ja det är gråmulet, ser ut som om det skulle bli regn.
Men enligt tidningen så ska det inte bli regn.
Fast tidningen har väl aldrig någonsin haft rätt när det gäller vädret.

Så ha en bra dag.
TJING !!!

Kommentarer

Postat av: Elaine Oscarsson

Publicerad 2010-06-15 10:10:26

God morgon snygging!



Låg och drog mig ett tag idag så det kanske blir stressigare att få iväg Jennelie till dagis, men det är en senare fråga.

Angående vädret så borde du ju veta att det är "lag" på att det ska regna på tisdagar när det är hemmamatch.

Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela