*Lenas lilla blogg*

Hokus Pokus...

Publicerad 2010-06-16 17:54:13 i Tips & Ideér & pyssel,

Det blev en sväng till stan för att fixa lite små saker.
Var till optikern med mina glasögon för jag ser inte som jag ska med dom... så nu skulle dom skicka iväg dom och se om det var felslipat eller nått.
Har haft glasögonen 1 år och kan fortfarande inte se med dom som jag ska så nått galet måste det ju va... för mej kan det ju inte va fel på... ;D

Var och letade efter hängamplar , fanns inte en ampel att hitta i denna stad.
Hade sett några som jag ville ha och dom var ju så klart slut.
Så nu blev jag utan.... :'(

Men fick tag i en "väggampel" istället.


Köpte den här....
Och  HOKUS POKUS så har man en väggampel

Det gäller att man är påhittig och har fantasi. :D

Den kostade 30:- på secondhand.
Älskar att gå på secondhand och loppisar.

Vad tycker ni om min väggampel.??????
Skriv gärna en kommentar om den.





Införskaffade mej även en ny vaxduk till bordet på altanen.
Tycker den är sommrig och färgglad.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-06-16 20:42:28

Ja verkligen! Får inte missa sista delen! :D

Postat av: Mariette

Publicerad 2010-08-16 10:18:32

Jädra smart! Måste jag också göra en!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela