*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-06-07 17:23:03

vad jag vet så tillverkas inte den längre.. :( sorry,

men om du vill ha en god parfym som inte alls är för dyr och luktar gott så är det DKNY apple! den köper alltid jag om jag inte vill lägga ut för mycket pengar på en parfym luktar väldigt gott!

http://www.perfumania.com/ngimages/big/PR/PRFM-145147.jpg så vet du hur den ser ut:)

Postat av: mej själv

Publicerad 2010-06-07 20:38:51

=( Ska kolla ditt förslag... inte säkert den luktar gott på mej...;) men ska kolla...

Postat av: emelie

Publicerad 2010-06-07 21:21:48

ett tips är att söka på parfymen på google och surfa runder lite. du kommer hitta den då :)

Postat av: patricia och sara

Publicerad 2010-06-07 22:18:26

frågestund på bloggen! :)

fråga va du vill, vi svarar på allt! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela