*Lenas lilla blogg*

Delad tur :(

Publicerad 2010-06-20 15:13:48 i Allmänt,

Är hemma en sväng från jobbet eftersom jag har så kallad delad tur.
Undrar vem smarthuvet var som kom på den turen.
Jobbar först 7 - 12 sen ledig några timmar... sen jobba 16,30 -21 igen...
Hela dan är förstörd.
Det jag har gjort nu medans jag är hemma är att pratat med gubben en stund innan han stack iväg för att fixa bilen.
Sen har jag vilat en ½ timme på soffan ute på altan.
Fixat käk så vi får nått i magen idag.
Å snart är det dax att åka och jobba igen.

Ha en fortsatt bra söndag.

Kramisar på er.
:D

Kommentarer

Postat av: a.l.

Publicerad 2010-06-20 16:21:56

yeah tycker det är bättre om man får gjort allt jobb på en gång...

Postat av: Stephanie

Publicerad 2010-06-20 22:49:45

Ja verkligen. Det är en Hawaii med vitlöks sås!

Hur god som helst!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela