*Lenas lilla blogg*

BRÖLLOP...

Publicerad 2010-06-19 22:19:10 i Allmänt,

Då har äntligen Viktoria fått sin Prins...
Tror inte NÅN har missat att Viktoria och Daniel gift sig idag.
Tv: n har varit på hela dan på jobbet idag så jag har kollat lite med ena ögat.
Men kollade med båda ögonen när själva vigselcermonin var.
Lite kul var det med livvakterna som sprang brevid kortegen genom stan.
Hoppas dom hade bra kondis... ;)
Men det var ett fint bröllop... och en mycket vacker brud.
Synd bara att min inbjudan kom bort med posten ;) .

En rörd Prins...
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

Annars så har min arbetsdag varit helt ok.
Bakade en rulltårtstårta med bananer, blåbär och grädde 
till tanterna idag till eftermiddagskaffet.
Dom tyckte det var jätte gott.
Men nu är det dax att besöka sängen för att sova några timmar innan det är dax för att åka till jobbet igen...
Men glömde tanka bilen på vägen hem...
Får hoppas bensinen räcker till macken i morron...

Natti natti !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela