*Lenas lilla blogg*

Bilder från tisdagen...

Publicerad 2010-06-02 22:52:03 i Allmänt,

Ska snart gå och lägga mej men ska bara lägga in lite bilder från speedwayen igår som jag har lovat.
Det har varit underbart väder idag...hoppas på likadant väder i morron.
Varit och jobbat en kvällspass och det var ungefär som det brukar. :)
Ska försöka komma upp skapligt tidigt i morron... har massor som jag vill hinna med.
Men som vanligt så hinner man väl knappt hälften.


Här stannar vi för att fika på väg upp till Hagfors.
Vi hittade ett jätte mysigt ställe... kommer tyvärr inte ihåg vad det hette.


Banan i Hagfors


Här är lite av våran supporterklack.


Ett av heaten.


Här kommer det vinnande laget DACKARNA  :)


Jag fick Freddes Blommor... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela