*Lenas lilla blogg*

Underbar dag på sjön...

Publicerad 2010-07-03 19:42:59 i Allmänt,

Ja som jag skrev förut så skulle vi åka ut med båten... och det gjorde vi också.
Allt gick smärtfritt.
Vi har haft en underbar dag på sjön och i solen.
Jag tog årets första dopp i dag... eller rättare sagt jag tog många dopp. :)
Fast halkade ena gången jag skulle gå i och skrapade upp armbågen.... men vad gör det om 100 år ;)
Vi hittade en perfekt klipphäll att ligga och gotta oss på.
Vi hade smarriga mackor med oss och frukt och så kaffe så klart.
Det hade även kommit med ett par öl och cider i kylväskan... :)
Ja som sagt dan har varit perfekt.


Här är vi på väg ut med båten....

En båt som passerade en bit ut...
eller rättare sagt det var många båtar ute och åkte idag.

Viken där vi låg...

Nils Karlsson pyssling??? ;P Nope darling som fiskar...

JAG som plaskar i vattet...ifall ni trodde det var nått annat ;P

Och så här ser man ut efter en dag på sjön... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela