*Lenas lilla blogg*

Trötttttttttttttttttttttttt...

Publicerad 2010-07-07 06:07:49 i Allmänt,

Jag är trötttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.
Vill sova.
Kom hem vid 02,00 och så klart kunde man inte somna med engång.
Och klockan ringde 05,30... gissa om jag är pigg eller inte...zzzzzzz...
Ja ja så är det när man är iväg på Speedway.
Kanske hade varit lättare att somna om vi vunnit .. men nu åkte vi på säsongens första förlust. :(
Men man kan ju inte vinna jämt.
Tur att jag slutar tidigt idag... får väl knoppsa nån timme när jag kommer hem från jobbet om det inte är för varmt.

:tired: :tired: :tired: :tired: :tired: :tired: :tired: :tired: :tired: :tired: :tired: :tired: :tired: :tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela