*Lenas lilla blogg*

Svettigt värre...

Publicerad 2010-07-12 11:35:43 i Allmänt,

Tänkte jag skulle vara duktig och ta ett litet motionspass nu när det hade regnat.
Hoppades på att det skulle vara lite svalare... men tji fick jag...varmt och kvalmigt som bara den.
Men det blev 5 km Powerwalk med stavar iallafall...
Hundarna är helt slut.
Tungorna är säkert en halv meter långa nu.. hahaha... :D
Men fy f-n vad bromsar det var i skogen... vet inte hur många bett jag fick...
Jädra as....

Måste hoppa in i duschen nu...tjing så länge...

Kommentarer

Postat av: Madde (:

Publicerad 2010-07-12 12:13:09

sv: Detsamma :)

Postat av: patricia

Publicerad 2010-07-12 12:18:13

du får gärna rösta på mig i veckansblogg, det gör du här: http://kames.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-del-1.html#comment

jag är nummer 6! :)

Postat av: Carro

Publicerad 2010-07-12 12:37:50

Skönt med powerwalk :) men lite otur med bromsarna :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela