*Lenas lilla blogg*

Morron promenad...

Publicerad 2010-07-19 08:15:40 i Allmänt,

Då var man hemma från över 1 timmes morron promenad.
Idag blev det ca 6 km powerwalk.
Det var riktigt skönt att komma ut så tidigt... inte fullt så varmt att gå.
Såg att blåbären var mogna nu...
Man kanske skulle ta sig i kragen och plocka lite nån dag?!?! :question:
Tycker ju inte att det är så där JÄTTE kul att plocka blåbär...
Men det är gott !!!! :)
Ja ja vi får se hur det blir...
Men nu en dusch och sen en god frukost.
Tycker jag har fått till en ganska bra start på dagen ...ELLER????

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela