*Lenas lilla blogg*

Mera shopping...

Publicerad 2010-07-23 21:14:46 i Allmänt,

Som sagt idag åkte vi till stan för att handla lite käk.
Men blev lite annat oxå. :)
Är ju rea lite varstans nu så...det gäller att passa på.
Idag blev det bara nederdelar....
Behöver täcka den kroppsdelen oxå. ;)
Köpte följande:


Jeans shorts 100:- på ett ställe som heter grossisten.


Pirat jeans 150:- på Kapp Ahl


Knickers mjukisbyxa 100:- Intersport.

Sen blev det lite sånt här :



Jag är nöjd med dagens inköp iallafall.


Thomas köpte sig lite  kläder han me´. :)  

VAD TYCKER NI OM MINA INKÖP IDAG???
SKRIV EN KOMMENTAR.

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-07-24 02:15:15

Mkt fint måste jag säga! ännu bättre när det är rea också ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela