*Lenas lilla blogg*

Kvällens sista inlägg.

Publicerad 2010-07-15 22:20:20 i Allmänt,

Idag tappade jag min digitalkamera i golvet så den slutade funka :(
Linsen fastnade så det gick varken att ta kort eller stänga av den.
Så då var min första tanke ...-jaha bara att åka till stan och köpa en ny.
Men... darling kunde fixa den när han kom hem. :D
Så nu funkar den som den ska igen. :thumbup:
Ikväll åkte vi ut för att kolla till båten.
Ficka ösa ur lite vatten men det var inga mängder.
Måste ha varit efter åskeskuren som kom härom morronen.
Sen åkte vi runt lite på småvägarna  här i skogarna och kollade lite.

Over and out !!!

Höres i morron.

P.s... Glöm inte att kommentera mina inlägg. D.s :P

Kommentarer

Postat av: Sofie Schilcher

Publicerad 2010-07-15 22:37:43

synd att din kamera inte funkar längre :( det är hemskt.. min kamera är min bebis ..

Postat av: Elaine Oscarsson

Publicerad 2010-07-15 23:17:19

Händig karl du har skaffat dig :D

Postat av: mej själv

Publicerad 2010-07-16 07:31:48

javisst har jag...;)

Postat av: Erica

Publicerad 2010-07-16 07:35:07

Sv: Tack! :)

Postat av: simone

Publicerad 2010-07-16 13:04:59

Nejmen usch vad tråkigt :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela