*Lenas lilla blogg*

Igång...

Publicerad 2010-07-21 08:55:19 i Allmänt,

Så då är man igång iallafall... :)
Cykeltur på 1 mil ... avklarad
Frukosten...avklarad
Duschen... avklarad
Plockat in tvätt...avklarat.

Igår var ju tisdag.. och tisdag = speedway.
Men igår blev det ingen speedway för oss. :(
Första matchen vi missade i år.
Men ibland så kan man bara inte följa med.
Igår gick matchen i Hallstavik och vi mötte Rospiggarna.
Vi vann stort.
61-35
Fast samtidigt känns det rätt bra att man inte var med dit...
 för hade vi det så hade jag sovit nu.
För vi hade inte varit hemma förrän vid 5 tiden nu på morronen.

Men nu ska jag gå å slänga i mina träningskläder i maskinen så dom är frächa till nästa motionspass.
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela