*Lenas lilla blogg*

Bikini BH:ar

Publicerad 2010-07-10 10:37:31 i Allmänt,

Glömde ju visa vad jag köpte i går juh.
Var ju in till stan för att köpa mej en bikini eller baddräkt.
Men GUD så urplockad det var. Undrar varför... :P
Fick iallafall tag i två överdelar... inte dåligt.
Köpte lite småsaker också.


Den svart/vit randiga var på xtra-pris 89:-

Och den här var väl inte den snyggaste men den kostade bara
20:- så det var därför jag köpte den. Duger att ha här hemma
när man påtar i landen eller klipper gräset... :)


Två bikini BH:ar för 109:- bra köp tycker jag. :cool:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela