*Lenas lilla blogg*

6 KM

Publicerad 2010-07-20 08:17:15 i Allmänt,

Ja då har man varit ute och rört på fläsket igen då. ;)
Idag var det inte lika svalt och skönt som det var i går morse...
Nä svettigt värre var det.
Men vad torrt det är ute i skog och mark... märks inte att det kom 12 mm i helgen.
Björkarna börjar redan bli gula .. en del har redan tappat löven.
Om man tittar på det så kan man tro att det är höst.
Men det är det ju inte som tur är. :P
För det är ju SOMMAR SOMMAR SOMMAR !!!





Kolla själva så gul björken är.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-20 11:39:01

tack så mkt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela