*Lenas lilla blogg*

25,8 i skuggan

Publicerad 2010-07-11 08:37:37 i Allmänt,

Det är redan 25,8 i skuggan...
klockan var 08,15 när jag tittade på termometern.
Hur varmt ska det bli idag då????
Och Vi som ska vara funktionärer på speedwaybanan idag...
HUR VARMT kommer inte det att bli...40-50 grader eller...
Så finns det inga fler inlägg på min blogg i kväll så har jag dött av värmeslag ;)

Hundarna jagade nyss bort ett rådjur som kommit in på tomten...
Uj vilken fart det fick... :)
Såg inte att det var ett rådjur på tomten när jag släppte ut hundarna...
Då hade dom självklart inte fått jaga iväg det.
Nu måste jag fylla på min kaffekopp...

Ha en bra dag och njut av sol och bad.

kram kram kram kram  :)

Kommentarer

Postat av: Millah

Publicerad 2010-07-11 09:04:34

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Postat av: Philip från Peace Place

Publicerad 2010-07-11 09:47:15

sv, tack (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela