*Lenas lilla blogg*

10 mm till

Publicerad 2010-07-25 10:14:38 i Allmänt,

Söndagsmorron/förmiddag...och regnet fortsätter att ösa ner.
10 mm till sen i går kväll.
Tycker det kan räcka för ett tag nu.
Men det är ju som vanligt har det väl börjat regna så slutar det aldrig.
Ja nu är man igång och gnäller på regnet... förut gnällde man på att det INTE regnade.
Så typiskt för oss människor... ALDRIG är vi nöjda ;)
Ja det blir väl till och sitta inne och kura idag misstänker jag...
Får se vad det blir...antingen tv eller datan eller något annat...länge sen jag läste en bok...
kanske skulle leta fram nån som jag inte läst...
Men först lite frullebulle tror jag.

Kommentarer

Postat av: Maria svarar

Publicerad 2010-07-25 12:22:13

Ja verkligen! Det är något som fastnat ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela