*Lenas lilla blogg*

Solen skiner!

Publicerad 2010-12-10 10:23:07 i Allmänt,

Hej hopp på er.

Har inget att berätta just nu mer än att solen skiner och att det ser ut att vara ett härligt vinterväder ute.
Men var ute för ett tag sen och tog in lite ved... men då tyckte jag att det var kallt som f*n.
Blir att åka en sväng till stan idag och handla lite käk.
Hoppas oxå att mitt paket kommer idag ... för då kan jag åka och hämta det på samma gång.
Nu är det snart 14 dagar sen jag beställde...det står leveranstid 7-10 dar...och det har vi passerat :(

Ha en kanon dag alla.


*GÖR MEJ GLAD
SKRIV EN RAD* :D

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-12-10 11:31:13

Det brukar stå 7-10 arbetsdagar! så då borde du få det idag!!

Postat av: Lena

Publicerad 2010-12-10 11:38:35

Ja Linn jag hoppas verkligen det...

Postat av: Elaine

Publicerad 2010-12-10 15:09:28

en rad

två rader

en jävla massa onödiga bokstäver...

Postat av: Lena

Publicerad 2010-12-10 16:02:14

det är bra Elaine :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela