*Lenas lilla blogg*

Snö skänkes!!!

Publicerad 2010-12-19 08:27:05 i Allmänt,

SNÖ SKÄNKES !

Kom och fynda... ta hur mycket snö du vill alldeles GRATIS !!!

Tror ni nån nappar på en sån annons??  ;D

Har varit ute och skottat så Bosco kunde gå ut och pinka... han vågade inte gå i trappen för den syntes inte under snön... så han stod kvar uppe på altan tills jag skottat fram trappen åt honom.
Modig hund!!!! Hahaha :)

Säger bara FY FAN vad det har snöat inatt och det fortsätter bara att vräka ner ännu mer.
Har kommit 20-30 cm i natt.
Säger det igen å igen... DET RÄCKER NU !!!!!


Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-12-19 20:00:52

Jag säger detsamma! Det snöar här än och ska snöa tills i morgon =/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela