*Lenas lilla blogg*

Nån som är vaken????

Publicerad 2010-12-04 05:33:25 i Allmänt,

Jaha då sitter man här igen då och är hur pigg som helst... :tired:
Nää... det är nog ingen risk att man är pigg.
VARFÖR ??? är sängen som skönast när man måste gå upp????

Ingen tidning har kommit än :(
Och det är  -12,4 ute.

Snart dax för att åka till jobbet...har en sån där skit tur idag....7-12 och sen 16,30-21..
så hela dan är förstörd.... :(
Men tur att man har bra jobbarkompisar. :)

Ha en bra dag alla. // KRAM

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2010-12-04 10:24:26

Dagens blogglucia är nu slumpad kika in och se ifall det blev du och var med ännu en gång :)

KissN'Hugs<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela