*Lenas lilla blogg*

JIPPI !!!! (not)

Publicerad 2010-12-01 05:33:00 i Allmänt,

I dag är det 1:a december... och vad börjar man dagen med då???
JO !!! att gå ut och skotta snö kl.5. JIPPI !!! NOT !!!!
Ingen tidning har kommit idag....tidningsbilen sitter väl fast nånstans eller har svårt att ta sig fram nu när det är så mycket snö... skulle inte vilja ha det jobbet så här års... fy bubblan.
Ska snart iväg och jobba... känns ju inget vidare att börja med en heldag så här efter att man varit lite lång ledig... men det får gå det med... sitter ju still dom sista 3 timmarna  på PK-möte.


Så vakna med er nu och ge er ut och skotta snö !!!! ;)

Kommentarer

Postat av: Marias Hörna

Publicerad 2010-12-01 09:04:32

Nämen har du vunnit igen....GRATTIS blogg lotto

Postat av: Elaine

Publicerad 2010-12-01 10:39:56

nu tar vi och bockar av lite:



* vaknat

hjärnceller i arbete NJA

* skottat snö

* lämnat på dagis (Anders, inte Jennelie)

* handlat

* en diskmaskin igång



ser bra ut, så nu slappar vi några timmar.

Postat av: Mariette

Publicerad 2010-12-01 11:09:43

Misstänker att jag också måste skotta lite här sen, det vräker ner.



Vunnit igen? Fast jag märkte då ingen skillnad i antal besök, gjorde du?

Postat av: elmo

Publicerad 2010-12-01 12:19:58

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

Postat av: MonicaHandbruten

Publicerad 2010-12-01 13:40:46

Grattis till vinsten på Blogglotto!

Ha en bra dag!

Kram Monica.

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-12-01 16:54:47

Fy bubblan vad jobbigt att skotta snö!

Ha en mysig kväll=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela