*Lenas lilla blogg*

Hoppas på vinst !!!

Publicerad 2010-12-08 22:52:55 i Allmänt,

Nu har jag fördrivit tiden med att delta i massa tävlingar på nätet...
Vet inte hur många tävlingar jag har deltagit i... säkert 25-30 st. :)
Så nu väntar jag bara på att alla vinster ska trilla ner i brevlådan ;) hahaha...
Hoppas kan man ju alltid göra.
Vore riktigt kul om man vann någonting...kvittar vad det är bara man vinner... :)

Så nu ska jag gå å lägga mej och drömma om alla vinster jag kommer att få ;)

Natti natti på er därute i bloggrymden....

OBS!!!! glöm inte att lämna en kommentar....Jag gillar kommentarer... :D

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2010-12-08 23:40:01

Fin blogg du har.

Gillar din design :)



Om du vill så får du väldigt gärna vara med i min tävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort värde 300 kr.



http://ceciliadarling.bloggplatsen.se/2010/12/07/4097367-tavling-i-samarbete-med-sumopixcom/



Ha det fint.

Postat av: Marias Hörna

Publicerad 2010-12-09 08:29:55

Oj då...hoppas nu på det bästa då. Tävlar man inte kan man ju inget vinna eller hur :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela