*Lenas lilla blogg*

Hemma igen...

Publicerad 2010-12-02 22:29:21 i Allmänt,

Då har man varit och jobbat ett kvällspass...
Det flöt på fint ... en lugn kväll med andra ord... :)
Men vad det snöade på vissa ställen på vägen hem ikväll.
Sen har det börjat att blåsa oxå...så då yr det ganska bra.
Men det märktes att folk gärna inte ger sig ut på vägarna nu.
Det var ovanligt lite trafik i kväll på  E22:an.
Men nu ska jag krypa ner i sängen med vetekudden och försöka få någon ordning på nacken.

Sov gott !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela