*Lenas lilla blogg*

VISBY

Publicerad 2010-08-25 22:00:08 i Allmänt,

Regn och blåst mest hela dagen...
Var uppehåll ett tag när vi gick inne i Visby.
Vi träffade Linn , Sebbe och gullungen Samson inne i Visby så dom visade runt oss lite.
Sen var vi och käkade mat.
Linns och min mat var kall så vi fick säga till om ny mat.
Vi fick alla gratis kaffe efter maten för att våran mat var kall.
Hittade en jätte mysig affär inne i Visby...Kunde nog ha handlat hur mycket som helst.
Men köpte bara en ljusstake och en ljuslykta. :)
Affären hette " HANTVERKS GÅRDEN" 
Dit måste ni bara gå om ni är i Visby... Finns skit mycke snyggt där.
Kommer jag till Visby nån mer gång så kommer det att vara första stället jag går till.


Såna här fanns det lite överallt,

Ringmuren.

en av portarna in till stan

Mera ringmur

Thomas...Linn...Samson...Sebbe i Visby



Apoteket ;)

Vy över Visby

Mera Visby


Lilla gullungen Samson... världens gladaste unge. ♥

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2010-08-25 22:14:54

fiiiiiint !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela