*Lenas lilla blogg*

Sovmorron...

Publicerad 2010-08-08 09:13:41 i Allmänt,

Då tog man lite sovmorron idag då...fast hade nog kunnat sova ett par timmar till :)
Men ska ju iväg och jobba sen så vill ju gärna vara uppe nån timme innan man ska iväg.
Idag jobbar jag 11,30-21,15... men i morron är jag LEDIG !!!!!!! :)
Dom lediga dagarna på schemat är bäst... undra varför :rolleyes:
Tråkväder även idag så det blir väl till att sitta inne med dom gamla även idag.
Lite tråkigt... för vissa av dom vill gärna gå ut medans vissa inte alls gillar att gå ut. :)
Vi får väl försöka roa oss ändå.
Dax för lite frulle kanske...

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2010-08-08 09:15:52

sv; ja det tycker jag också:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela