*Lenas lilla blogg*

Snäll busschaufför...

Publicerad 2010-08-10 14:07:28 i Allmänt,

I morse var det en snäll busschaufför som körde bussen (kvinnlig).
Jag slapp att betala för min cykel... så då sparade jag 40 riksdaler. :)
Nyss hemkommen efter att ha cyklat hem från jobbet. 1,7 mil
Det tog 1 timme och 15 minuter ungefär...stannade 2 ggr på vägen och drack vatten.
Nu sitter jag här och varvar ner ... snart dax att börja med maten...
Och solen har ÄNTLIGEN tittat fram efter att ha hållt sig borta ett bra tag nu.


Kommentarer

Postat av: Charlene

Publicerad 2010-08-10 19:17:37

Jag visste inte att man får ta med cykeln på bussen. Funderade på det när jag fick punka i stan, men jag gick hem med cykeln. Nu vet jag! Har jag lika tur som dig så slipper jag betala också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela