*Lenas lilla blogg*

Sista inlägget för ikväll.

Publicerad 2010-08-12 22:21:21 i Allmänt,

NU är det helg... :)
Ledig till måndag klockan 16,00... SKÖÖÖÖÖÖÖNT !!!!!
Helt otroligt... inget regn på hela dan...men det har varit kvalmigt.
Nu ska jag lägga mej och forsätta läsa i boken jag håller på med.
Det är en kriminalroman...har inte kommit så långt i den ännu..
5:e kap. ska jag börja på tror jag.
Så söv gött alla min bloggläsare...kommer med nya inlägg i morron. ;)
Men lämna gärna en kommentar när du ändå är här... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela