*Lenas lilla blogg*

Regn eller ej...????

Publicerad 2010-08-03 16:23:39 i Allmänt,

Ska det regna eller ska det hålla uppe?
Ska ju på Speedway och jag vill inte att det ska bli regn då.
Har hört mej för lite nu... inget regn just vid banan men det regnar lite runt om...
så vi får hoppas att regnet håller sig borta.

Nu har vi ätit middag... blev spagetti och köttfärssås...så nu är jag så määääääääääääätt.
Ska strax byta om sen så ställer vi kosan mot G&B arena för en speedwaykväll. :)

Men ni...fortsätt att kommentera... vill ha massor med kommentarer. :P
Så jag har lite att läsa när jag kommer hem i kväll/natt. ;)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-04 17:53:14

Det är så tråkigt när det ska regna.

Postat av: Difedeblog3156

Publicerad 2011-05-27 10:59:49

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela