*Lenas lilla blogg*

Nattregn...

Publicerad 2010-08-12 08:05:08 i Allmänt,

Regnat i natt....var uppe på toa i natt å då regnade det... när ska det fina vädret komma tillbaka igen???
Man är aldrig nöjd med vädret ;)
Så var det torsdag.. å vad ska man hitta på idag då?
Hade tänkt baka men har för lite mjölk hemma. Typiskt. :(
Tvätta lite ska jag göra iallafall... såg att tvättkorgen börjar bli full... IGEN...
Ja sen får vi se vad det blir... alltid hittar jag på nått.




Å så var det detdära med kommentarer...KOMMENTERA MERA... Tack !!! :D

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-08-12 09:44:23

Tack så mycket!

Postat av: Elaine Oscarsson

Publicerad 2010-08-12 11:13:16

God morgon!



Sambon förstörde min kväll/natt framför datorn genom att tro att det åskade. Han drog ur modemet innan jag hann att logga ut. Och jag som var skitpigg och ville släktforska.

Nu är kroppen mör och jag vill helst inte röra mig härifrån.

Ha en bra dag, ses på lördag.



Pöss, pöss!

Postat av: Mia Sjöberg

Publicerad 2010-08-12 17:52:28

Hej vännen! Du kanske ska öppna en ny "Lenas butik så det finns mjölk att tillgå när det behövs. Kan tänka mig attdet är surt när inte heller Björn i kanalen finns, fast du har väl snälla grannar..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela