*Lenas lilla blogg*

LOPPIS...

Publicerad 2010-08-29 19:45:33 i Allmänt,

Det blev som sagt ett besök på en loppis i Hjorted.
Fanns hur mycket grejer som helst...och ganska mycket folk också.
Jag hittade några grejer iallafall... :)


Denna ljusstake i mässing som både går att ha stående på bordet eller hängandes på väggen. 20:-


Dessa 8 st snapsglas i gröntglas. 20:-


Och så denna gamla koppar låda... vet inte vad den har varit till men jag ska iallafall ha den som blomlåda i köksfönstret med kryddväxter i. 40:-

Dessa 3 grejer var dagens loppisfynd. :)

FINA VA ???? :D

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2010-08-30 12:12:03

Vad härligt! Älskar fynd och loppis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela