*Lenas lilla blogg*

Ladda batterierna...

Publicerad 2010-08-13 22:12:40 i Allmänt,

Sådär nu har vi varit borta en sväng hos Britta och Steffe och tagit några hot shots.. :)
Det var längs sen man drack nån sån... men gott är det.
Nu ska jag faktisk krypa i säng även om klockan inte är så mycket...Måste ladda batterierna så man orkar med morrondagen... för i morron är schemat fullspikat från tidig morron till sena natta... eller t.o.m ända tills på söndag så kommer det att gå i ett... Party all day long.... ;)
Det gillar vi skarpt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela