*Lenas lilla blogg*

FÅRÖ

Publicerad 2010-08-24 21:41:00 i Allmänt,

Som sagt idag gick utflykten till FÅRÖ...vilken härlig ö.
Vi var och kollade på ett raukområde som var jätte stort.
Vi åkte runt hela Fårö,
Och vädret var med oss hela tiden.
Resten av dan har vi tagit det lugnt...var ner till färjelägret och duschade...tog en kvart att bli blöt... så dåligt tryck på vattnet. ;)
Sen åkte vi hem och fixade till tacos...mums.
Nu har vi tänt massa ljus och sitter här och kollar fångarna på fortet och tar en cider /öl och bara myser.
Snacka om att detta är semester. :D
Nu ska ni få lite bilder att kolla på :)

så här blir det av sol, vind och vatten efter 1000- tal år

Raukområdet

ett gammalt fiskeläger

båtar som luktade gott av tjära.

Men den här båten hade nog gjort sitt. ;)

Väderkvarn

RAUK

Thomas vid en RAUK...snacka om att dom är stora.

Raukar...

Här var vi och fikade...ett hembageri...smakade bra.

Mitt sommarställe.. :P

Här hämtar vi vatten nere i Fårösund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela