*Lenas lilla blogg*

Data strul...

Publicerad 2010-04-13 23:30:47 i Allmänt,

Som vanligt så vaknade jag tidigt bara för att jag får sova... men idag lyckades jag faktiskt somna om en stund igen... å det var sååååå skönt.

Vilket härligt väder man vaknade till solen sken... men det var minusgrader ute.
Idag var gubben också med ut och gick morronrundan med dogsen. =)

Har varit och jobbat i kväll... jobbar visst bara kvällar denna vecka... men det är ok.
Kvällens jobb gick som en dans... allt flöt på som det skulle.

Sen jag kom hem har jag försökt att kolla lite på datorn... men det har inte gått så där jätte bra för ikväll vill den inte det jag vill... dessa tekniska manicker... tror dom lever sitt egna liv...ska köra lite uppdateringar på datorn... får hoppas det hjälper.

Kollade på NAVY CIS när jag kom hem... hade spelat in det medans jag var på jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela