*Lenas lilla blogg*

PUBAFTON

Publicerad 2010-04-11 18:59:14 i Allmänt,

Igår kväll var det då pubafton här i vår lilla by.
Kvällen började hemma hos Britta och Steffe med god mat och trevligt sällskap innan vi förflyttde oss upp till kommunalhuset där "MAGGAN" spelade och sjöng och vi dansade å drack... jag drack nog mer än jag dansade...;).
Men roligt var det i allafall... tyckte de flesta verkade se ut att ha skoj.
Kom hem nångång vid 2-tiden i natt..och vaknade kl 7..jippi...gick upp vid 8 och tog ett par koppar kaffe sen tog jag och Thomas hundarna och gick slingan.. men det var kallt idag.
När vi kom hem så gick vi och lade oss igen en stund...
Har varit seg hela dan ...man är inte van att vara ut på partaj längre...=).

Nu blir det snart WIPEOUT... då får man iallafall skratta lite.
Måste bara fixa lite pappersjobb först.


Här är trubaduren "MAGGAN"

 

Här är dansen i full gång...

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-04-11 19:23:30

ja det var ju en jädrans tur att det inte var uffe balla balla ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-12 07:36:32

Du är bara avis för att inte ni har Uffe balla balla uppe hos er... men du kanske kan hyra in honom när ni ska ha inflyttningsfest ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela