*Lenas lilla blogg*

PÅSKAFTON !

Publicerad 2010-04-03 17:51:03 i Allmänt,

I dag är det då påskafton...och grabbarna kom hem för att käka påskmiddag.
Alltid trevligt när dom kommer hem, eftersom det inte händer så ofta.

JockeApa och Ullabella kom och hälsade på en sväng när dom ändå var i byn.
Även Johanna tittade in en sväng eftersom grabbarna åkte med henne till stan.


Micke helt uppslukad av en film, Tompa "fiskar" på telefonen, Jocke somnat.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Thomas har klippt popplarna idag , dom växer som ogräs.
Är nog sista gången vi klipper dom eftersom dom har börjat ruttna inifrån. Så nästa gång blir det till att klippa med motorsågen ända nere vid backen.
Vet bara inte än vad jag ska plantera istället. Tror det blir alldeles för tomt att inte ha någonting alls där ...kanske ska sätta några snygga lyktstolpar... ja ja vi får se.


Thomas som klipper popplarna.




Zorba njöt av solen...och sista snöhögen.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Vi har ju ställt fram "ljugarbänken" på söder sidan så  där satt vi på förmiddagen och drack kaffe ... solen värmde så skönt där vi satt i lä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela