*Lenas lilla blogg*

Omplantering..

Publicerad 2010-04-24 12:59:50 i Allmänt,

Nu har jag varit ute i växthuset och satt om massa plantor som hade kommit upp.
Det var 25 grader där så det var varmt och skönt. Hade tänkt ta några rabatter också men vädret ändrade sig en aning så det var inget skönt ute alls. Undrar när det ska bli bra väder????
Håller på att tvätta ... andra maskinen med tvätt går nu.
Undrar var all tvätt kommer ifrån... tror grannen smyger in med sin ;)
Skämt å sido.
Snart dax att fixa maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela